آیا زالو درمانی تاثیری در شفافیت و رفع لک صورت دارد؟

بیماریهای قابل درمان با زالو
سپتامبر 20, 2016
نتایج مثبت و منفی زالودرمانی
سپتامبر 20, 2016
نمایش همه

آیا زالو درمانی تاثیری در شفافیت و رفع لک صورت دارد؟

تاثیر زالو درمانی در زیبایی خانم ها

امروزه زالو درمانی جز پرطرفدار ترین روش ها برای درمان بیماری های مختلف است. این امر ریشه در قرن های گذاشته دارد به شکلی که در زمان مصر باستان، برای درمان ناهنجاری های سیستم عصبی، مشکلات دندانپزشکی، بیماری های پوستی و عفونت ها از زالو استفاده می شود.

در عصر حاضر از زالو درمانی، بیشتر در جراحی های پلاستیک و سایر جراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند. این امر به این دلیل است که زالو پپتید ها و پروتئین هایی را که برای جلوگیری از لخته شدن خون کار می کنند ترشح می کنند. این ترشحات همچنین به عنوان ضد انعقاد آور شناخته می شوند. همین امر باعث شده تا خون به سمت زخم ها جاری شود و به این صورت در بهبودی کمک چشم گیری نماید.

روش کار بسیار آسان است به این صورت که زالو  های دارویی دارای سه فک با ردیف های ریز دندان هستند. آنها پوست فرد را با دندان های خود سوراخ می کنند و ضد انعقاد خون را از طریق بزاق خود وارد می کنند. سپس زالوها مجاز به استخراج خون، به مدت 20 تا 45 دقیقه از هر زمان، از شخصی که تحت درمان است، قرار می گیرند.

چندین موقعیت وجود دارد که در آنها می توان از زالو درمانی استفاده کرد. افرادی که ممکن است از این مزایا بهره مند شوند شامل افرادی که دارای دیابت، افراد دارای بیماری های قلبی و به طور مخصوص برای زیبایی، زالو درمانی به شدت توصیه می شود.

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که افراد مبتلا به کم خونی، کاندیدای زالو درمانی نیستند. معمولاً به کودکان زیر 18 سال و زنانی که نیز باردار هستند، توصیه می شود که از انجام این روش به شدت خودداری کنند.

آیا واقعا زالو درمانی تاثیری در شفافیت و رفع لک صورت دارد؟

کافی است سری به سایتهای معتبر اینترنت ، مجلات معتبر پزشکی و مطب پزشکان زالو درمان بزنید تا متوجه اهمیت استفاده از زالو در زیبایی پوست بشوید. رفته رفته در جهان رشته ای به نام زیبایی پوست با زالو تأسیس خواهد شد. چون اثرات معجزه گر این موجود خونخوار در رفع جوش ها (آکنه)، لک و چروک اثبات شده و یکی از بهترین داروهای شفاف کننده ی پوست است.
زالو علاوه بر اینکه بیماری های پوستی مثل : اگزما، قارچ، آلوپسی هاو… را درمان می کند نقش بسیار مهمی در زیبایی پوست دارد.
هر نوع تیرگی در پوست از نظر طب طبیعی و سنتی به دلیل افزایش سودا وصفرای است و یا به عبارت عامیانه تر ناشی از کثیفی خون است.
زالو درمانی باعث دفع خون کثیف و یا همان سودا می شود، که این کار بوسیله نقش خون خواری زالو انجام می شود، اما بزاق زالو با افزایش جریان خون در سطح پوست (بخصوص خون سالم و روشن) که بهترین غذای پوست است باعث شفافیت و زیبایی پوست می شود که این کار بوسیله بزاق زالو انجام میگیرد.

ابو علی سینا ( دانشمند بزرگ ایرانی و پدر پزشکی دنیا ) در فصل پوست و زیبایی،کتاب قانون در طب خود می نویسد: یکی از بهترین روش ها برای زیبائی و سلامت پوست آن است که ابتدا خون تمیز و سالم در بدن تولید شود بعد از این خون بوسیله ی یک داروی طبیعی مثلاً انجیر یا زعفران به سطح پوست برسد و از طرفی خون کثیف از پوست دور می شود. زالو هر سه این وظایف را به نحو احسن انجام می دهد و با کمک بزاق خود در درمان مثلاً جوش صورت علاوه بر انجام وظایفی که گفته شد نقش ضد التهابی و ضدباکتریائی دارد و هر نقطه از بدن که آکنه داشته باشد بوسیله ی زالو براحتی درمان می شود.
چون زیبائی پوست کار حساس و مهمی است پزشک زالو درمان هم باید حساسیت ویژه ای در کار خود نشان دهد، نخست آنکه زالوهای ریزتر را برای پوست انتخاب کند ، هر چه زالو ریزتر و تعداد آن بیشتر باشد شفافیت پوست بیشتر و بهتر می شود و از طرفی دغدغه ی بجای ماندن محل گزش از بین می رود، امکان دارد محل گزش زالوهای بزرگ روی پوست بماند. در افرادی که سبزه هستند حتماً دقت بیشتری داشته باشد، محل گزش زالو بدلیل صفرای موجود در پوست محل گزش زالو شاید دیرتر از بین برود.

روش زالو درمانی

محل های زالو درمانی در پوست برای زیبائی هم مهم است ، مثلاً بیشتر افراد برای زیبائی صورت زالو درمانی انجام می دهند ، وقتی ما می خواهیم صورت را زالو درمانی کنیم ابتدا زیر چانه ، پشت گوش ها و یا کنار صورت را زالو درمانی می کنیم ، بعد اگر مشخص شد پوست شخص مشکلی ندارد مستقیم روی لک ، جوش یا چروک صورت زالو درمانی می کنیم گاهی زالو درمانی روی سر،زیر چانه، پشت گوش باعث می شود همان نتیجه ی مهمی که ما به دنبالش هستیم اتفاق بیفتد و نیازی به زالو درمانی مستقیم نباشد. پس پزشک با تجربه برای زیبائی پوست محل هایی را انتخاب می کند که اگر بصورت نادر اثر گزش دیرتر از بین رفت در زیبائی کلی مشکلی به وسیله زالو درمانی ایجاد نشود.

یکی از هنر پیشه های هالیوودی بنام خانم دمی مور روی پوست توانسته است پوست خود را حدود ۱۰ سال جوان تر کند .
این هنرپیشه ی معروف با مصاحبه با شبکه های مختلف تلویزیون و سایت های اینترنت دلایل مهم زالو درمانی روی پوست خود را شرح داده است ، حتی در بعضی از مجلات و سایتهای معتبر تصویر این خانم را در قبل و بعد از زالو درمانی نشان داده اند .

زالو نه تنها زنده اش برای زیبائی پوست مفید است بلکه از مرده ی زالو هم در تهیه مواد آرایشی استفاده می شود ، یعنی جسم زالو هم به برای حفظ زیبائی پوست ارزشمند است ، در سراسر جهان محصولات آرایشی زیادی از زالو ساخته می شود ، به تمام خانم ها چه آنهایی که پوست سالم دارند ، برای پیشگیری و چه آنهایی که پوست آنها مشکل دارد ، برای بازگشت زیبائی توصیه میکنیم ، حتماً زالو درمانی کنند . تا متوجه عظمت و قدرت این حیوان معجزه گر بشوند . مطمئناً کاری که یک بار زالو درمانی برای پوست انجام می دهد هزاران کرم و یا محصولات شیمیایی نمی توانند انجام دهند . تجربه ما نشان می دهد زالو بهترین داروی جوان کننده ی پوست و بهترین محصول طبیعی برای زیبائی پوست است.

سرزمین زالو
سرزمین زالو
برای انجام زالو درمانی و مشاوره طب سنتی برای درمان انواع بیماریها حجامت و بادکش سرد و گرم با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *